Snoep-goed!

Standaard

Een tijd geleden heb ik al Engels drop gehaakt. Nu kreeg ik van een vriendin een mooi klein potje voor dropjes of iets dergelijks. Ik had niet zo’n zin om weer drop te haken, dus is het allerlei snoep geworden.

Kauwgomballen in allerlei kleuren, maar ook toffees in een mooi jasje. Bij de voorste 2 ronde toffes heb ik een dunne DMC draad gebruik samen met een zilvergaren.

 

 

 

 

Klik op de link onderaan voor het PDF-bestandje met de beschrijvingen. De patroontjes die ik voor dit snoepgoed heb gemaakt mag je gratis gebruiken. Wel vind ik het leuk als je, mocht  je het ook op internet zetten, mij als bron vermeld. In ieder geval veel plezier met maken!!

SNOEPGOED

Eén reactie Volgende »

    • Ha Lenie,

      Leuk dat je aan de slag wilt met mijn beschrijving van de snoepjes!
      Het is een PDF bestand dat opent in een nieuw venster. Het kan zijn dat je Adobe niet geinstalleerd hebt. Ga dan naar deze link http://get.adobe.com/nl/reader/
      Of je hebt in je webbrowser (internet explorer) de pop- up blocker aan staan. Dan zou je bij het klikken op de link een balkje bovenin moeten zien met ‘er word een pop-up geblokkerd’. Als je op dit balkje klikt kun je aangeven dat je dat toch wilt.
      Laat even weten of het lukt, anders proberen we het nog op een andere manier.

      Groeten Nina

  1. Ik ben nu met zo’n schattig snoepje bezig, bedankt voor het patroon!
    Zodra ik hem klaar heb zal ik de foto op mijn blog plaatsen en voor het patroontje naar jouw blog linken.
    Gr Anique

Plaats een reactie