Tas gepimpt

Standaard

Vandaag ben ik bezig geweest met een ‘reclame’-tas. Ik gebruik hem regelmatig, maar wilde eigenlijk wel wat doen aan het merk dat erop zat.

Ik had nog twee leren applicatie hartjes. Deze kleurden goed, maar ze waren te klein. Eerst wilde ik er een lint-rand omheen maken, maar dat had ik niet in de kleur. Wel had ik een bijkleurende bol katoen… Dus ben ik maar aan het haken geslagen. Daarna het hart op de tas gezet met regenbooggaren.

Dag merk, hallo hart!

Eén reactie »

Geef een reactie

