Winter of niet…

Standaard

kerstkaart01Wordt het nou nog winter of hoe zit het?

Niet dat ik zo op kou zit te wachten, maar dit is het ook net niet. Ik zie overal bolletjes die hun neus boven de grond steken en bij mij staat zelfs een anemoontje te bloeien. Hoezo raar…
Als tegenwicht maar even een kerstonderwerp deze keer. Alles is toch in de war!

kerstkaart04 kerstkaart06

Deze kaarten heb ik gemaakt om met de kerst te versturen. Meestal begin ik te laat met kerstkaarten maken en zit dan in de vakantie al voor het jaar erop te fröbelen. Deze zijn echter al verstuurd. Het sneeuwvlokje in het midden is gehaakt met glimdraad. Ik heb met de restdraad van het haken de vlok op de hoeken vastgezet op een stukje stevig karton dat er leuk bij kleurde en deze in zijn geheel op een ronde kaart geplakt. Nog een paar sneeuwvlokjes erbij geponst en geplakt en hopla; een kaartje! Misschien een idee als je nog even aan de slag wil voor kerst deze lente 😉

Plaats een reactie