Pimp je tas

Standaard

IMG_0648Leuke tassen genoeg, maar af en toe moet je je kast eens opruimen. Ik heb/had een handige zwart/witte tas, maar was er een beetje op uitgekeken. Kleur doet wonderen, dus maar eens aan de slag met textielstiften.

Ik was eerst nog een beetje huiverig of de stiften via de tas niet op mijn kleren af zouden geven. Ik heb met een vochtige zakdoek een wrijf test gedaan en de zakdoek bleef wit, dus daar maak ik me maar geen zorgen meer over.

Terwijl ik bezig was dacht ik regelmatig. Mmm… is dit wat? Maar nu het klaar is ben ik best tevree. Het is gewoon wel een tas met een makkelijke indeling, dus ik gebruik hem weer!

IMG_0647 IMG_0650 IMG_0665 IMG_0666

Geef een reactie

