Bonsai-kralenboompjes

Standaard

Onlangs heb ik een mooie stolp gekocht. Ik wilde hem gebruiken voor over een viltpopje dat ik heb, maar bij thuiskomst bleek de stolp te klein (of de pop te groot…).

Ik heb besloten er een kralenboompje in te maken. Ik heb nog een stukje speksteen, dit kan eronder als rots. Eigenlijk moet er het dan ook langs het water staan. Geïnspireerd door Psalm 1: zoek die maar eens op😉 Op de kreadoe heb ik kralen gekocht die erg mooi kleuren bij het geheel. Het was werkelijk heel fijn om tussen al die kleurtjes kralen te neuzen en te combineren! Hopelijk word het wat…

Ik heb al eerder een  kralenboompje gemaakt, zie hieronder!

 

»

  1. Pingback: Boompje klaar! « Goed Bezig!

  2. Pingback: Boompje | Goed Bezig!

  3. Beste Nina,
    heb je nog een beschrijving van hoe je het bonsaiboompje (die met het kleine struikje naast) gemaakt hebt ? Ik ben hier een hele tijd geleden eens aan begonnen, ik heb al een heleboel takjes in verschillende lengtes klaar maar ik vind nergens nog een beschrijving..
    Het zou super zijn als je me hiermee kon helpen !

    alvast bedankt voor uw reactie
    vriendelijke groet,
    Heidi

  4. Pingback: Bonsai vervolg | Goed Bezig!

Geef een reactie

