Portemonnee open of dicht?

Standaard

Op de markt heb ik een tassenbeugel gekocht. Het was een kleintje en dus beter geschikt voor een portemonneetje. Ik had nog een bolletje tic-tac wol van de boekenvoordeel. Hier heb ik een klein lapje van gebreid dat ik in de beugel heb genaaid. Eerst heb een een voering erin genaaid van rekbare stof. Het donkerbruin koord dat je ziet heb ik erin genaaid, zodat de stof goed in de rand van de beugel aansluit. Daarna heb ik het gebreide deel eraan gezet met naald en draad. Het was wel een minutieus werkje met een kleine naald, omdat de gaatjes in de beugel ook klein zijn. Maar het is gelukt, na heel wat gepriegel!

   

Eén reactie »

Geef een reactie

