Dromenvanger

Standaard

Met de kortere dagen is er meer tijd om te slapen en te dromen. Maar dan moeten het wel mooie dromen zijn. Volgens de indianen helpt de dromenvanger hierbij door de boze dromen te vangen. Ik vind het gewoon leuke dingen om te zien en op te hangen.

Op internet vond ik deze link met een mooi stappenplan. Ik heb eerst een ring gemaakt van dunne twijgen van de wilg. Wanneer je deze in het water laat weken worden ze buigzamer. Daarna heb ik het web erin gemaakt volgens het stappenplan. Er zit bij mij ook een kraal in; de spin. Deze zit expres uit het midden, want dat vond ik leuker. Daarna de draadjes met de veertjes eraan.

Het leuke vind ik dat je de kleurtjes kan kiezen die in je kamer passen. Ik heb er zelf 2 gemaakt, omdat het zo goed gelukt was.
En nu… wegdromen maar!

Geef een reactie

