Keltisch onderbord

Standaard

In mijn tuinhuis heb ik een mooie lantaarn. Hij is erg leuk, maar ‘miste’ iets.

Ik heb er een vierkant stuk MDF onder gezaagd en deze beschilderd. Eerst aan 2 kanten goed wit geverfd en daarna aan de slag met een ontwerp. Het ontwerp heb ik er met potlood dun opgezet. Daarna met de verf eroverheen en dikker gemaakt, zodat je niets meer van het potlood ziet. De twee disteltjes heb ik met een papieren mal getamponneerd in een lila kleur.

Een mooi geheel is het geworden, natuurlijk in de kleuren die bij de inrichting passen!

 

Eén reactie »

Geef een reactie

