Augustus is hier!

Standaard

Het is alweer bijna een hele week augustus. De tijd vliegt om! Dus weer een nieuwe maand in mijn kalendertje gedaan. Deze is wel erg mooi van kleur. Ik heb altijd dat donkerrood erg mooi gevonden… Ik hoop dat jullie er ook van genieten.

Voor diegenen die enthousiast zijn geworden heb ik hieronder een link naar het word 2007 bestand dat ik heb gebruikt voor het printen van de maanden. Dan heb je een opzetje wat je zelf naar wens aan kunt passen.

kalender 2012

Voor september moet ik nog even aan de slag, maar daar heb ik (bijna) heel augustus nog voor😉

Eén reactie »

Geef een reactie

