Letterbak aan de muur

Standaard

In mijn tuinhuis had ik een tijdschriftenbak. Die stond me eigenlijk steeds in de weg. Ik heb zo langzamerhand ook al wat dingetjes gehaakt, waarmee ik dan niet weet wat ik moet, dus combineer deze twee gegevens: een letterbak met haakwerkjes!

Mijn vader is timmerman, dus die heb ik lief aangekekenšŸ˜‰ Naar aanleiding van mijn tekeningetje heeft hij er vakjes ingemaakt.

Nu had ik alleen nog 2 lege vakjes. Voor die vakjes heb ik een vlinder en katje gehaakt. Het is goed dat ze in een vakje zitten, want ik weet niet of die 2 anders zo goed met elkaar op kunnen schieten…

»

  1. Pingback: Patrijspoort met zicht op zeepaard « Goed Bezig!

Geef een reactie

