Krimpie mobile

Standaard

Ha Allemaal,

Krimpe Dinky is weer helemaal terug merk ik. Als kind heb ik dat ook gedaan (ca. 20 jr geleden). De mobile die ik toen gemaakt heb zie je op de foto.

Deze Krimpie vellen waren wit en heb ik aan 2 kanten met potlood gekleurd. Als het spul in de oven is geweest kun je het pletten, zodat het mooi vlak wordt, maar ik heb juist gekozen voor een gebogen bloemvorm.

Dan moet je wel van te voren even goed nadenken wat de vorm moet worden zodat je iets als malletje klaar hebt staan.

 

 

 

Ook kun je dan niet zoveel vormpjes tegelijk in de oven doen want dan red je het niet voor het uitgehard is.

Leuk om weer eens te gaan doen!

Ik vond ook deze link.

Heel leuk om ringen te maken met stempels en krimpie!

Geef een reactie

