Een hart van steen

Standaard

Bij de Intratuin hadden ze in de koopjeshoek harten van cement. Ik zit toch al tot over mijn oren in de harten, dus deze kon er ook nog wel bij.

Al snel wist ik hoe ik 'em ging pimpen. Met de tekst 'Home is where the heart is'. Ik heb dezelfde verf gebruikt al voor het 'krijthart'; Decorfin wood/stone van Talens.

Eerst met potlood de tekst erop gezet, anders is er straks geen plaats meer voor de laatste paar letters... Daarna overgetrokken met de penseel.

De potloodstreepjes kon ik er zelfs afgummen met een harde gum. Bovenaan was er nog plaats voor een sier lijntje.

In principe moet hij tegen de regen kunnen en buiten kunnen liggen, maar hij ligt natuurlijk in mijn tuinhuis... Immers: Home is where the heart is!

Geef een reactie

