Hartig hart

Standaard

Als ik dan toch met harten bezig ben, dan maar direct goed. Ik had al verschillende kleine hartjes verzameld, maar wilde er wel eens iets anders mee. Wat beter te maken dan een hartig hart!

Eerst heb ik alle harten op de grond gelegd in de volgorde die naar mijn zin was. daarna alles netjes aan lint geknoopt. Het was wel even een lastig werkje om te zorgen dat alles op de goede hoogte aan het lint kwam, maar het is gelukt.

Eén van de harten heb ik nog wat extra’s meegegeven. Een heuse Union Jack.

Deze zie je op de overzichtsfoto nog niet, maar reken maar dat hij er nu tussen hangt.  Stiekem weer een beetje van Groot Brittannië erin gestopt!

»

  1. Leuk blog! Leuke creaties, deze vond ik ook super! Heb zelf ook een hart gemaakt, ook even wat anders dan anders..van papier vol kleur voor mijn kleine dame. (zie m’n blog😉 ) Maar deze is zeker ook de moeite waard eens te proberen voor mezelf! Groetjes Vanessa

Geef een reactie

