Uilen sleutelhanger

Standaard

Een tijd geleden heb ik voor mijn nichtjes een sleutelhanger gemaakt met een Hello Kitty belletje eraan. Zie dit bericht.

Zo heb ik ook een uilenbel. Daar heb ik nu een sleutelhanger voor mezelf van gemaakt. Met lintjes, kralen en bedeltjes aan een knalblauwe ring is het een leuk ding geworden. Vooral het bedeltje van het vogelhuisje vind ik leuk. Al woont een uil daar niet, maar ja… Je hoort het belletje goed, dus kan je nergens meer ongemerkt binnen komen!

Geef een reactie

