Hello Kitty

Standaard

De afgelopen tijd ben ik behoorlijk creatief geweest, maar alleen nix daarvan gepost op dit blog. Dus even een hoognodig berichtje. Mijn nichtje van 6 vind Hello kitty’s helemaal te gek, dus ben ik maar eens op zoek gegaan naar een leuk haakpatroon, en jawel; het is gelukt! Deze Kitty is het geworden, heel leuk in allerlei kleuren jurkjes. De bloempjes op haar hoofd heb ik zelf gehaakt, verder is het patroon van internet. Hier is een link naar het bestand Tiny Kitty.

»

  1. Hoi Nina, deze is heel erg leuk. Alleen de link van het patroon is niet meer in de lucht. Heb jij voor m ij het patroontje van Hello Kitty. Heel erg bedankt, Corina

  2. Heel leuk die Hello Kitty,maar als je de eerste rij haakt, dan moet de tweede rij toch terughaken, zoals ik het patroon lees, want je moet aan de achterkant verder of lees ik dit verkeerd?
    Misschien kun je me helpen? jcupido

Geef een reactie

